Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Monday, December 20, 2010

kenduri

cerite pesal kenduri nie. meyh sini meyh. aku nak cite dekat korang =)



semalam malam aku pegi lah kenduri ruma jiran. die ade buad majlis khatam quran nan berkhatan.
bukan itu yg aku nak story, tapi nie ha aku nak story. ade lah sorg mamat nie. aku pandang.pandang gak die nie. tapi pandang bukan aku minat. aku pandang sbb nak kutuk. hahha =P



then, tibetibe mama aku pulak bisik dekat aku. budak tuh pakai songkok macam orang nak kawin kan dikk.
aku pown berkata : mybe die nak kawin kot mama mgu depan sbb terlalu xcited die da pakai cmtuh. hahha


then, mama aku pown gelak jea. time makan. yumyummm. sedap! hahha. then lepas habis makan aku lalu sebelah mamat tuh. sbb nak carik mama kau lah. nta mane poie nta. tibetibe nan selambe die tego aku.
eh, daa makan blom nie. aku pown ckap aa. daa ahh. da makan tadi. then die ckap nak tambah lagi tak. akju ckap tape laah. hehe. die pown BLAA. sbb die nga buad keje time ouhh.


lepas daa jumpe mama aku. aku nd membe aku myra. diri beborak pesal group 2pm lah, super junior, bing bang. ramai lah. hahha. nak berdebat lah sape yg nsem dlam group tuh. then borak punye borak. budak tuh tetibe lah muncul dekat tempat kiteorg lepak tuh. tapi die borak nan pakcik die aa. then die tego aku balek.

mamat ouh : hey, dah makan belom?
aku : dah laa. tadi!
mamat ouh: bile? tak nampak pown.
aku : dekat situ tadi.
mamat ouh : yeka? tana makan lagi
aku : tanak lah.
mamat ouh : sini lah makan pisang nie ka. bnyak lagi makanan nie.
aku : haha. tapetape
mamat ouh : ha, nak ambik gula nie
aku : (waswas nak ambik)
mamat ouh : tade jampi de gule nie. jgn takot
aku : (senyum nd ambik)




thenn. aku ajak myra bla dari situ. menyemak jea mamat ouhh.
kiteorang ddok satu tempat. tapi dekat gak nan die. then die terpandang.pandang
aku buad tatao jea.


pastuh nta mane pulak dtg camera nta dekat tgn die ouhh. mulemule die snap muke sepupusepapat die.
tibetibe die ambik lak pic aku. eeeiii, hampeh tol. tapi aku tak pndang pown cmera kau. haha. siap pegi dekat.dekat aku pulak. haish =.= takan dpt kau snap deaa. kau pkir aku nie MALAYSIAN NEXT TOP MODEL err ha. nak snap.snap nie.pastuh ade lah makcik nie. cik lia name die.hahha. lawak siall =.=


mamat ouh kena sound free je aw. yeah <3<3 suko aku. cik lia ckap cmnie hey, ambik pic anak dare pulak. tatao malu er. hahha. then budak tuh ckap eh mane ad ambik gmba pkok lah. hahah :P ngek tol. pastuh ciklia ckap ambik ambik gmba anak dare ckup en duet 30ribu dulu. baru bole. mamat ouh ckap dah ckup da. hahha =DD. aku ckap taa ckup pown 30 ribu tuh. 1.5 juta siap dah beli en ruma nd kete dulu. BHAHAA. jaad lak ai. budak tuh diam jea lepas tuh. aku pown mank da nak balek ruma daa. ponink aku dok lelame layan mamat gile ouh. HAHAA.