Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Sunday, March 13, 2011

People :)


hehe. meyh sini meyh dengaa saye nak bercerita pesal die niee

perempuan yang mengedik di atas nie adalah Mimiko Ashburn (carik dalam Fb). haha. die nie adalah kakak aku yg terhebat pernah aku ade. die memang selalu buli aku. selalu jadik teman bergusti. bhahha. memang suke carik pasal dengan aku. die cakap kalau tk gaduh sehari rase rinduu. die nie sorang laa kakak aku. baju die semua aku taram. haha. die nie genius tau. jealousnyaa aku. kenape lahh aku tk macam akak aku nie? manjee die nie. haha. orang paling rapat dengan die mama and aku. woot woot. papehal share sesame. kak mie kau tau tak aku sayang kau? hehe. aku jelous gila tengok kecantikkan kau. nak cantik macam kau bole? bole kankan. kau selalu suruh aku drees macam tuh macam nie. tapi aku malu. bhaha. then bila aku cerita dekat kau nanti kalau aku dress mcamtuh orang kutuk aku. kau akan cakap peduli lahh aii. kau buat bodoh je. haha. tuh jea ayat kau. weih kak mie kau ingat tk dulu waktu kite tidoo bersama aku selalu tendang kau. padan muke kau. haha. beshkan kena tendang. lepastuh kau tendang aku balik. hampeh kau. haha.sekarang kau dah kawin. dh bersama tersayang. bhehe. dah ade due orang anak dah. tapi peragai kau tetap mcam bebudak. tapi papepun aku tetap sayang kau kakmie. <3 loveyouuu