Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Wednesday, April 13, 2011

Along :)

                                                                      


2nd sweet heart jugak. Abg 1st aku nd anak pertama :) die tegas takot aku dengan die. Macam gimau pulak. Hahha. Kalau pesal belaja jea. Pesal lain tkder la. Wuhuuuu ~ Dalam fb name die (ADDY HAIKALISME) dalam jawi la. Masih bujang. Kak mimie langkah bendul die. Kawin dulu. Along die nie malas nk ade aweks. Die cakap die nk kumpul duit tkpayah couple couple stret kawin je. Baguss :) Hehhe. Die suke kacau aku kalau aku tenga text musti sibuk nk bace text aku. Jadi drebar aku sepanjang mase kemana jua mane mau pergi.  Hahha. Ape lagi erk? Entah la. Tktau laa. Hahhaa. Okay okay dah kematu idea la. Hehehe. Okay la stop sampai sini jee. <3 Sayang along mokkkk. ILOVEYOUU