Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Friday, May 27, 2011

*No title*

Okayokay. Memacam cerita aku nak btao harinie.
Huuu, Dah lama mak tak update nyahhh. Bhahahaa. Jadinyaa, kalau dah lame tak update aku akan cerita bebanyak macam karangan. Ahha.
Okay, firstly aku baru je habis exam. Banyak paper kena hadap. Haiyoo, peningggg. Study sampai pukul 1 lebih. Nak kan result gempak meletup. Hahaa.

Secondly, masa hari rabu 12/05 kot tak silap aku laa. Lepak dengan Adib, tenga potong kan kuku Adib then Sam (cikgu disiplin) datang masuk dalam class Adib. Die panggil Adib lepastuhh die cakap adib punyee rambut panjang. Waklu. Die baru potong pastuh die potong lagi. Buruk rambut pakwe kite tau. Hahha. Lepastuh Adib balik nilai. Kata nak otter rambut die. Sekali text aku cakap Eman (abg die) potong rambut die sampai takdo rambot dah die. Senang cakap laa kan botak licin. Bhahhahhaaaa. Buruk. Aku tak suke tengok kau botak. Haiyoo, Rambot kau kena botak gara gara aku tak bagi potong rambut laa kan. Penyudah ey ummi suruh Eman potongkan. Eman pun botak kan terus rambot kau. Alahaii, macamane nak kelua nie Adib? Nak pegi KL. Rambot kau tkdoo. Hahha. Takpe takpe cover pakai cap laa kan.

Thirdly, semalam aku gedik gedik panggil kau dekat bawah. Lepastuh kau nak malu malu. Hahaha. Bongok.
Lepastuh kau masuk dalam class aku stay lagi dekat situ. Datang lah bebudak form5 lelaki berkumpulan. Diri sebelah aku then kekacau aku. Bodoh. Sbelum Adib mengamuk baik aku berambus dari tempat tuuu. Hahha. Bukan salah I okay. Bebudak tuhh yang kekacau I, tau Adib. I setia dengan U Adib. Hhahahhaa.

Fourthly, time exam agama aku tak ambik. Demam, muntah, nak pengsan semua ade lah. Lepastuh time takde paper aku pegi lah tanye ustazah bole tak ambik paper. Then ustazah suruh ambik paper 1 dulu nanti baru ambik paper 2. Okay lah. Lepastuh tadi aku nak ambik paper 2 ustazah kata tak sempat tak cukup masa. Then die cakap awak tak payah ambik la. Die aku pun berkata 'habis cmane ustazah'. Ustazah kata 0 lah markah awak. Duh ustazah.. Takde saye buat TH lah. Tak sempat nak ambik paper dah. Rugiinyaa. Hampehhhhhh =,= Takpe takpe Zaidie kata periksa akhir tahun ade lagi. Dun worry. Bhehehee. Okay lah tamat ceritaaa.

Kdadaaa. tengs fer da reading ya peeps.