Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Wednesday, July 13, 2011

3 Penjuru

Korang-2, Tau tak 3 penjuru tuh ape? Okay-2 banyak jawapan korang akan beri.
3 penjuru diadakan dekat sekolah aku semalam. Selasa. Okay-2.
3 penjuru maksudnya : Perjumpaan guru dengan ibubapa nd anak.
Okay semalam. Mama tak ambik aku punyee report card. Yang ambik akak aku. 
Die laa jumpe Cikgu Sudani nd Cikgu Jusi.
Aku dapat numb 8/39 dalam class. Tuh langsung tak membanggakan aku. Akak kate die nak aku numb 1.
Huish, Susah kot nak lawan dieorang. Hebad-2 la. Okay-2 dalam tngkatan aku berada numb 82/314. Sangat teruk. Jauh tersasar disanun. Nak belaja nak top 40. Hishhhh. 
Okay-2. Akak pun cite la aku dekat rumah. Tak belaja sangat heboh dengan HP. Text-ing boyfie je tau.
Bhahha. Harus laa. Then akak cakap aku pemalas. Cikgu Sudani pun menafikan. Cikgu cakap eyh takde laa. Die dalam class rajin belaja. Time science saye tanye die yang usaha carik jwpan. Ade pontesi jadik 'budak cemerlang'. Awww, Terharuu :') Akak pun cakap Hah? Iyeka ka cikgu macam tak caye je. Dekat rumah die pemalas. Then cikgu cakap takpe laa die still pay attention dekat class. Bhehhee :)
So, aku nak buktikan dekat semua orang aku bole beat korang. Hahhaa. Cehh. Chaiyokk. 

Then, dah lepas jumpe cikgu. Ajak akak aku. Jumpee Adib. Tapi time tuh ibu nd die die tenga cakap dengan cikgu. So, tak nampak sgt muke die. Tapi.. Takpe nt jumpe jugak kan. Okay-2. Dah la cite. Kbai.