Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Tuesday, January 10, 2012

Goodbye

Okay, this year aku Spm. Sangat menakutkan sbb benda nie menentukan masa depan aku. Kalau hancur kputusan aku nie alamatnya jadi surirumah sepenuh masa la aku. Hahaha. Cita-2 yg aku nak capai mmg susah la nak dapat. So, stat from now aku bhenti online FB,  Twitter and also Blog. Maknanya nie terakhir aku post cite aku. Hahha. So aku nak cerita sebanyak yang mungkin harinie. Haha. Bila count bulan aku nak study kan sebenarnya aku mmg tk banyak masa. Tinggal 5bulan je aku dapat belaja dekat sekolah. Sbb banyak sgt cuti. Kena study sendiri la nampaknya.


Homaybodygard,
Bulan 8 aku dah trial SPM. Tklama lagi pun kan. Kejap je tu. Jantung nie bdebar-debar je tgu SPM. Harap aku dapat la straight A. Amin :') Sape tknk straight A kan. Tapi.. Kena usaha la Insya-Allah akan dapat.
Perubahan aku dekat sekola tahun nie aku jadi budak pendiam. Tkde masa nak bermain. Sampai bebudak tegur sekarang aku jadi pendiam. Haha. Pelik lettew tkpernah tgk aku jadi diam kan. Selalu mulut macam bontot ayam. Cakap tkreti nak bhenti. Ahha. Kesian my abg boroi. Kita jarang contact. Tkpe this year je kan. Kau jgn nak mengatal lak weh tau. Hee. Makin tgi la kau. Mcm galah, aku je tk tgi-2. Weh, adib tkpyah tgi sgt la kan. Aku jalan dgn kau macam aku jalan dengan abg aku. Asal la aku nie terbantut. Lupa nak makan calcium. Ahha. Haish, tkpe adib kata pendek-2 comel. Bhahaha c(:


Haha. Banyak yg aku nk cerita nie tapi memandangkan masa selalu cemburu dgn aku. Aku sign out dulu la. Maybe, lepas SPM aku akan update la cerita. Goodbye :')
Assalamualaikum.