Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Friday, December 9, 2011

Ombak rinduuuu

Fuh-2. Dah berabuk dah blog aku nie. Dah lama tak update story. Malas kot. 
Hahahaa. Aku bahagia je sekarang nie. Malas pulak rasa nak bukak blog nak celoteh dekat sini. 
Okay, harinie aku rasa nak story about semalam. Jyeahhh, semalam aku kelua dengan senior aku. Akak angkat aku la. Sys nabila dengan sys syahira. Aku dgn sys nabila nie dah lama kot dah badik-2 angkat nie. Since aku sekola rendah. Aku darjah 3 dia darjah 4. Dulu dia la jaga aku dekat skola tu. Hihiw. Org bebetol ingat kitaorg badik-2. Sbb manjang berkepit je pegi balik sekola. Haha. Dia jiran aku dulu. Pastuh lepas dia form 2 kot dia pindah. Dekat jea. Still bole jumpa. Kitaorg mmg rapat.


Semalam kelua dgn dia. Walaweh, besh kot.
Tgk wayang cerita OMBAK RINDU. Homakaiii. Aku layan habis cerita tuh. Sumpah best gila. 
Sampai airmata jatuh mengalir ke pipi ku yg mengebu nie ha. Sedih weh. Aku budak sebelah aku kiri kanan nangis. Depan jangan cakap la berderet awek-2 nangis. Aku rasa kebanyakkan tgk cerita OMBAK RINDU nie perempuan la. Sit aku tuh perempuan je. Depan kebanyakan perempuan. Belakang pun sama. Aku rasa satu panggung wayang tuh banjir la. Semua melalak. Sedih kot. Smpai teringat-2 aku cerita tuh. Mmg aku seluttt la cerita nie. Cerita besh kan. Tk rugi punya org tgk. Patut la dah berjuta-2 dah dpt collect duit cerita tuh. Aku rasa nak tgk berjuta juta kali. Sbb best sgt la wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (!). Hahahaaa 
5 star la cerita nie. 
phiwftttttt :)