Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Monday, October 24, 2011

Love

Hai, nie BFF kite name die AZIE. Awak nak rampas die? Tkbole. Kite dah COP dah tanda yg die BFF kite. Tkbole ambik. Awak degil kite sembelih awak. Nak? Hahha. Die lawa, cun, comel, Package la. Die single lagi. Nak usha? Try la kot dapat. Hahaha. Kite sayang die. Sbb die segala-galanya bagi kite. Die teman nangis, teman suke, teman gosip. Segala-galanya die. Die paham kite. Segala benda yang membebankan kepala hotak kite, kite die tolong ringan kan :) Hahha. Zie, Aku sayang kau weh. Aku harap kita kawan sampai bila-2. Everything kite share same kan. No secret between us. Aku tknk kite berpisah. Even nt kite dah habis sekola aku nak kite cm dulu. Hangout sesama. Tido ruma aku. Hahha. Tau zie. Seriusly, aku tkbole hidup tanpe kau & bebudak nie :) Aku rindu masa kita FORM 2-3. Sumpah weh, Aku rase nak ulang balik masa dulu. Zaman kegilaan kite. Hahhaa. Besh kan bila ingat semua tuh. Next year, kite SPM. Kite study sesama. Aku ajar kau MATH. Hehehe. Mcm PRO je math. Kalau aku dpt tangkap ape cikgu ajar aku ajar kau. Kalau kau dapat tangkap ape cikgu ajar kau ajar aku. SHARING sesama la kan. Sharing is caring. Cehhh. Kbai








Hai, nie BFF kite name die ATEYN. Die lawa, cun, comel. Nak die. Eh-2, nak kena parang dengan amey die usha la die. Hahha. Kite sayang die. Die nie paham kite. Kite selalu share prob kite dkt die. Die pun sama. Die teman nangis, suka, enjoy kite. Everything right share together. Kau pun sama cam azie teyn. Aku tkbole hidup tanpe kau.  Korang di hati aku sampai bila-2. Kau rampas die dari aku. Aku carik kau sampai lubang cacing tak cacing lubang semut aku carik kau. Amacamm? Ade bran? Ambik la BFF kite. Hahha


Especially for you all : -
  • Azie
  • Ateyn
  • Lala
Dont ever broken our relationship. Friendforever <3