Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Thursday, October 20, 2011

Hai, readers :)
Dah lame tak update. Nie aku nak update pesal BOLA.
Tengok je cmnie tapi aku suke tengok bola. Hahaha. Bila aku tengok bola aku buat dosa.
Dosa? Dosa ape? Hahha. Dosa memaki hamun pemain bola tuh. Over excited kan? Biarla, adat la tuh tengok bola mmg cmtuh. Mase negeri sembilan masuk FINAL. Aku pergi tengok dekat stadium bukit jalil tuh. Memula takde baju bola nie. Sanggup beli weh. Dah sampai sana. Beli baju. Jyeahh, nampak kan semangat kesukanan aku. Hahaha.


Sabtu nie. Negeri Sembilan Vs T.Team
Aku dh plan dekat bebudak nie nak pergi tengok. Ticket Azie beli. Harap-2 malam sabtu nie tak hujan la. Kalau tak hancurnya harapan aku. :'( Hahaaa.  Minah-2 tengok bola. Mmg jarang kan. Ahha. Dah confirm dah negeri sembilan masuk final. T.Team sorry ur team lose. Bhehe. Yakin je. Sekali T.Team dapat lawan mampos. Team Negeri chaiyokk. Do the best. U'all can do it :)