Crying face Pictures, Images and PhotosWelcome to blog SYEERA's blog .

Tuesday, October 4, 2011

Hari Ahad, bersamaan 2.10.2011
Pukol 8sukumlm..........................
Saspend tak? Hahaha.
Aku dgn family aku enjoy yeahhh :)
Mama, akak, abg ipa, anak akak (akem 2tahun) , (irfan 11bulan)
Abg ipaa plan nak pergi karaoke. Yeahhh, syiok. Ofcourse lah aku org pertama siap nak kelua.
Nasib baik kerja sekolah dah habis buat. Kalau tak melepas aku nak pergi karok weh. Planning nak pergi area senawang je. Arghh (!) tidak. Aku dressing macam nak pergi jauh tau. Eh, kenapa tknk cakap awal-2. Tau pakai simple-2 je. Then pikir punye pikir abg ipa cakap takpaya pergi senawang ramai mat rem la. Kite pergi Parkson. Okay, gak tuh. Kena lah dgn dress aku. Jauh sikit kan. Ehhe. Pastuh tetibe die cakap eh, kite try dekat area Era Square lah. Kiteorg semua pun ikot jea. Perghh (!) Sumpah besh tmpat die.


Phiwftt <3
Tak nyesal pergi semua lagu baru ade. Mmg besh. Nyanyi sampai suara habis. 2jam lepak sana. Sampai
pukul 11lebih la. Sekali sekala ajak ma-2 enjoy. Lepaskan tension. Hehee. Tengok akem joget gile la. Akem sibuk nak pgg mic. Nak nyanyi gak. Tak padan dek kocik. Baru 2tahun dah tau. Joget jgn cakap la. Die hero. Bhehe. Irfan pun sama je. Ehhe. Ragam anak buah den ha. Kot dah besa tak heran sgt. Nie kecik-2 dah pandai. Ahha. Aku semua lagu nak nyanyi. Kalau bole semua lagu aku nak nyanyi tau. Bhahahaa. Tamak tol. Kbai :) Hihiww